Ministrijas darbinieks nemierā ar Valsts kancelejas darbinieku nepieejamību oficiālajā darba laikā
Kādas ministrijas darbinieks ir paudis neapmierinātību par to, ka Valsts kancelejā darbinieki nav pieejami laikā, kamēr viņiem oficiāli būtu jāatrodas savā darba vietā.
Vietnē "Mazaksslogs.gov.lv" publicēts kāda ministrijas darbinieka ieraksts, kurā pausta neapmierinātība, ka Valsts kancelejā ir lielas problēmas ar darba laika ievērošanu. Proti, lai gan darba diena ir no plkst.8.30, vairākus darbiniekus neesot iespējams sazvanīt pat plkst.9. "Gan jau arī vēl citi strādā pēc sev zināma darba laika," piebilsts sūdzībā.
Kā ieteikums ir veikt konkrētas darbības, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos, citādi nepamatoti tiekot tērēta valsts budžeta nauda. "Pie mums ministrijā šādas patvaļas nav, nezinu arī citu iestādi, kur darbinieki nāk un iet, kad grib. Ja darba disciplīna neuzlabosies, runāšu par Valsts kancelejas problēmām publiski," teikts ierakstā.
Atbildot uz šo sūdzību, Valsts kanceleja skaidro, ka ir izvērtēta aprakstītā situācija un ar norādītajām personām ir pārrunāti darba kārtības jautājumi, tostarp tie, kas attiecas uz darba laika ievērošanu un cilvēku sasniedzamības nodrošināšanu arī apstākļos, kad darbinieks darba laikā darba pienākumu izpildes dēļ neatrodas savā darba vietā. Valsts kanceleja iesaka arī šādos gadījumos zvanīt uz bezmaksas tālruni 80000120, kur informācija tiks saņemta, piereģistrēta un nodota attiecīgajam speciālistam.
Tāpat Valsts kanceleja atvainojusies par sagādātajām neērtībām.
Saņemta sūdzība arī par to, ka ministrijas nepilnvērtīgi izmanto mikroblogošanas vietnes "Twitter" iespējas, proti, ministrijas ir atslēgušas tiešās saziņas iespēju.
Valsts kanceleja norāda, ka tā aicinās valsts pārvaldes iestādes saziņā ar sabiedrību izmantot arī "Twitter" piedāvāto iespēju - sazināties caur privātajām ziņām jeb "Direct message". Savukārt iedzīvotāji tiek aicināti uzdot savus jautājumus publiski, tviterziņā lietojot "@"un rakstot konkrētās iestādes tviterkonta nosaukumu.
Uz sarakstu