Iestādei "Cēsu novada pašvaldība" meklē vadītāju
Aicina pieteikties iestādes "Cēsu novada pašvaldība" vadītāja vakancei, lai veidotu Cēsu novada pašvaldību par iedzīvotājiem un uzņēmējiem draudzīgu pašvaldību, pilsētas informācijas portālu Cesis24.lv informēja Cēsu novada pašvaldības sabiedrisko attiecību jaunākā speciāliste Ance Saulīte.Galvenie pienākumi:
* iestādes darba organizēšana (iestāde 2013.gadā apsaimnieko četrus milj latu (dažādi uzturēšanas izdevumi) budžetu un strādā pie attīstības projektu ieviešanas astoņu milj latu vērtībā) un kolektīva vadīšana (septiņāš nodaļās nodarbināti 90 darbinieki);
* piedalīties Cēsu novada pašvaldības attīstības plānošanas procesā;
* vadīt Eiropas struktūrfondu un citu finansējuma avotu attīstības projektu īstenošanu;
* Domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, nodrošināt pašvaldības publisko iepirkumu procesa ievērošanu un to tiesiskumu, domes un komisiju sēžu tehnisko un organizatorisko apkalpošanu, domes pieņemto lēmumu izpildes organizēšanu, centralizētās grāmatvedības funkcijas nodrošināšana citām Cēsu novada pašvaldības pakļautībā esošajām iestādēm, lietvedības un klientu apkalpošanas jautājumi;
* pārstāvēt Pašvaldības administrāciju un pašvaldības intereses.
Prasības pretendentam:
* Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
* Vadības pieredze: augstākā līmeņa (iestādes) vai vidējā līmeņa (struktūrvienības) vadītājs (cilvēkresursu vadīšana, budžeta plānošanas un izpildes kontrole, projektu sagatavošanas un ieviešanas vadīšana) vismaz trīs gadus pēdējo septiņu gadu laikā.
* Latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (atbilstoši 2009.gada 7.jūlija MK noteikumos Nr. 733 noteiktajam C2 līmenim).
* Labas svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā (vismaz C1 līmenis atbilstoši Eiropass Valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr), lai pildītu iestādes reprezentācijas pienākumu, regulāri tiekoties ar ārvalstu delegācijām un vēstniekiem un pārrunājot sadarbības iespējas, ar pašvaldības darbību un iestādes darba organizāciju saistītus jautājumus (arī neformālās sarunās).
* Pieredze darbā ar datoru (tai skaitā MS Excel, Word, PowerPoint vai analoģisku datorprogrammu lietotājprasmes) un Interneta pārlūkiem.
* B kategorijas auto vadīšanas tiesības.
* Vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldības darbības principiem, ar pašvaldības darbību saistīto starpnozaru tiesību aktu pārzināšana, zināšanas par lietvedības jautājumiem (dokumentu noformēšana un plūsma).
* Labas uzstāšanās un saskarsmes prasmes un pieredze publiski paužot savu un iestādes / uzņēmuma viedokli.
* Prasme izmantot teorētiskās zināšanas un koordinēt dažādu institūciju sadarbību.
* Praktiska pieredze starptautiskā sadarbībā.
* Izpratne par Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentiem.
Pašvaldība piedāvā:
* dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā;
* cienīgu atlīdzību (mēnešalga 1300 lati (brutto)), sociālās garantijas un tehnisko nodrošinājumu.
Pieteikšanās amata vakancei:
Līdz 16.decembrim plkst.12.00. jāiesniedz noteiktas formas pieteikumu (pieejams www.cesis.lv sadaļā vakances) un pretendenta sagatavota eseja (1 A4 lapa datorrakstā) "Kā veidot Cēsu novada pašvaldību par draudzīgu iedzīvotājiem un uzņēmējiem ?"
Darba intervija:
Vakancei atbilstošākie pretendenti tiks uzaicināti uz darba interviju, kas notiks Cēsīs un kuras laikā būs iespējams pārliecināties par pretendenta komunikācijas un prezentēšanas spējām (par savu iesniegto eseju), par latviešu un svešvalodu zināšanām, amata kompetencē esošo jautājumu pārzināšanu un vadīšanas pieredzi.
Papildu informācija līdz 2013.gada 10.decembrim var pieprasīt elektroniski adresējot to iac@dome.cesis.lv ar norādi par administrācijas vadītāja amatu. Uz sarakstu