"Cēsu alus" pirmsjāņu laikā piedzīvo 37% pārdošanas pieaugumu
Dzērienu ražotājs AS "Cēsu alus" šogad jūnijā pāris pirmsjāņu nedēļu laikā strādājis ar 37% pārdošanas apjomu pieaugumu, salīdzinot ar tādu pašu laika periodu maijā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Agita Baltbārde."Varam apliecināt, ka Latvijas iedzīvotāji jau gatavojas līgošanai, jo, salīdzinot pāris pirmsjāņu nedēļas ar tādu pašu laika periodu maijā, alus pārdošanas apjomi ir ievērojami palielinājušies - par 37%," sacīja Baltbārde.
Tāpat viņa atzina, ka, neraugoties uz vēsajiem laika apstākļiem maijā, pārdošanas prognozes jūnijam esot labas un tiek plānots, ka Līgo svētkos pārdošanas apjomi būs veiksmīgi.
"Līgo svētkos, kurus cilvēki visbiežāk izvēlas svinēt ārpus mājas, visbiežāk tiek dota priekšroka ērtiem vairāku pudeļu vai skārdeņu iepakojumiem. No "Cēsu alus" sortimenta visbiežāk izvēlas sešu pudeļu un divpadsmit skārdeņu iepakojumus, kā arī lielās 20 pudeļu kastes," sacīja uzņēmuma pārstāve.
Viņa arī norādīja, ka īpašu pircēju ievērību izpelnījies jaunais zīmols "Brūža alus", kas apvieno trīs dzērienus - "Samtainais", "Rūgtais" un "Nefiltrētais".
"Šī izlase kopš tās ieviešanas tirgū šā gada sākumā jau ir pārdota divu miljonu pudeļu apjomā, kas ir ļoti labs rādītājs jaunam zīmolam. Brūža alus straujo popularitāti apliecina četru mēnešu laikā iegūtā 6% tirgus daļa no visa Latvijas alus tirgus stikla pudeļu segmenta," sacīja Baltbārde.
Kā ziņots, "Cēsu alus" 2013.gadā strādājis ar 49,60 miljonu eiro apgrozījumu un 1,81 miljona eiro peļņu, kas ir attiecīgi 4% un 80% pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējp gadu.
Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.
"Cēsu alus" produktu portfelī ir pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni. Uzņēmums ieņem apmēram 30% Latvijas alus tirgus.
"Cēsu alus" pamatkapitāls ir 8,32 miljoni eiro. Uzņēmuma 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam "Olvi Ooj". Uz sarakstu