Banner 980x90

Tirgotāji: Ievērojami pieaudzis pārdošanas apjoms svētku atribūtikai

Foto: Pilseta24.lv
Foto: Pilseta24.lv

Kopš novembra sākuma līdz valsts dzimšanas dienai šogad ievērojami pieaudzis svētku atribūtikas pārdošanas apjoms, liecina SIA "Maxima Latvija" un SIA "Rimi Latvia" pārvaldīto veikalu apkopotā informācija.

Kā aģentūrai LETA norādīja "Maxima" pārstāvis Jānis Beseris, pārdošanas apjoms dažādai svētku atribūtikai "Maxima Latvija" pārvaldītajos veikalos šī gada novembrī, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, pieaudzis par 82%.

Vairāk nekā četras reizes pieauguši pārdošanas apjomi silikona aprocei karoga krāsās, par 220% pieauguši pārdošanas apjomi lentītēm ar piespraudi, bet par 178% pieauguši pārdošanas apjomi apaļajai nozīmītei ar Latvijas karogu, atzīmēja Beseris.

Tāpat "Maxima" veikalos pieaudzis arī dažādu svecīšu pārdošanas apjoms, taču dažāda veida svecītes iedzīvotāji iegādājušies vairāk pirms Lāčplēša dienas. Beseris piebilst, ka līdz ar svecīšu pirkšanu iedzīvotāji vairāk pirka arī sērkociņus un šķiltavas.

Arī "Rimi" pārstāve Inga Bite atzina, ka pieprasījuma pieaugums pēc svecēm vairāk novērojams pirms Lāčplēša dienas. Sveču iegādes apjoms šajā laikā vairākas reizes pārsniedz ierastos iknedēļas sveču iegādes apjomus.

Tāpat pircēji "Rimi" veikalos iegādājušies svētku atribūtiku, piemēram, mazos karodziņus, aproces, nozīmītes un karoga lentītes, kuru pieprasījums ir izteikti augsts līdz 18.novembrim. Šogad novembrī, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, pieprasījums tieši pēc nacionālajiem suvenīriem pieauga par apmēram 20%. Pircēji ir iecienījuši arī dažādus atribūtus mājokļa dekorēšanai, piemēram, dekoratīvos ziedus un dzīvos ziedus Latvijas nacionālajās krāsās.

Tā kā līdzšinējā tirgotāju pieredze liecina, ka iedzīvotāji svētku dienu izmanto, lai pavadītu laiku kopā ar ģimeni pie svētku galda, kas nozīmē, ka viņi turpina iepirkšanos arī svētku dienā, attiecīgi šodien gan "Maxima", gan "Rimi" un "Supernetto" veikalu darba laiks nav mainīts.

Kā ziņots, SIA "Maxima Latvija" apgrozījums pērn sasniedzis 674,35 miljonus eiro, pieaugot par 0,13% salīdzinājumā ar 2013.gadu, bet peļņa - 13,9 miljonus eiro, kas ir par 21% mazāk nekā 2013.gadā.

SIA "Maxima Latvija" dibināta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V".

Jau vēstīts, ka "Rimi Latvia" pērn gandrīz dubultojis peļņu, sasniedzot 23,64 miljonus eiro, bet apgrozījums pieaudzis līdz 740,96 miljoniem eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "Rimi Latvia" peļņa 2013.gadā bija 12,18 miljoni eiro, bet apgrozījums - 672,33 miljoni eiro.

Patlaban "Rimi Latvia" tīklā ir 116 trīs formātu veikali: 28 "Rimi" hipermārketi, 42 "Rimi" lielveikali un 46 zemo cenu veikali "Supernetto". "Rimi" un "Supernetto" veikali darbojas 27 Latvijas pilsētās.

"Rimi Latvia" darbību sāka 1996.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 14 719 466 eiro. "Rimi Latvia" ir Zviedrijas mazumtirgotāja "ICA AB" meitasuzņēmums Latvijā.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)