Banner 980x90

"SEB banka": Pērn darījumu skaits internetbankā audzis par 8%

Foto: Evija Trifanova/ LETA
Foto: Evija Trifanova/ LETA

2015.gadā "SEB bankas" internetbankā veikti vairāk nekā 17,6 miljoni transakciju, kas ir par 8% vairāk nekā 2014.gadā.

Savukārt filiālēs apkalpoto klientu skaits samazinājies par 42% salīdzinājumā ar 2014.gadu. Pērn "SEB bankas" Latvijas filiālēs apkalpoti 840 000 klientu, bet gadu iepriekš filiālēs apkalpoto klientu skaits sasniedza 1,44 miljonus.

Pērn par 10% pieaudzis bankā saņemto klientu e-pastu skaits, bet pa tālruni apkalpoti 338 000 klientu.

Līdzīgas tendences vērojamas arī pārējās Baltijas valstīs. "SEB bankas" filiālēs Lietuvā pērn apkalpots 1,8 miljoni klientu jeb par 18% mazāk nekā 2014.gadā, bet "SEB bankas" filiālēs Igaunijā apkalpoti 875 000 klienti jeb par 10% mazāk nekā 2014.gadā.

Kopumā Baltijas valstīs "SEB banka" pērn pa tālruni apkalpoja 1,1 miljonu klientu jeb par 3% vairāk nekā 2014.gadā, bet pa e-pastu - gandrīz 300 000 jeb par 7% vairāk klientu.

Neskatoties uz straujo klātienē apkalpoto klientu skaita sarukumu Latvijā, filiālēs notikušo tikšanos un ar klientiem noslēgto līgumu skaits samazinājies tikai par 1%: no 352 000 2014.gadā līdz 349 000 pērn. Tas liecina, ka pieprasījums pēc finanšu konsultācijām saglabājas nemainīgi augsts, savukārt ikdienas darījumus, ko ērtāk un izdevīgāk veikt bez bankas speciālista starpniecības, klienti labprātāk veic attālināti, teikts "SEB bankas" paziņojumā medijiem. Vispieprasītākās finanšu konsultācijas ir par ģimenes budžeta plānošanu, ilgtermiņa uzkrājumu veidošanu, iespēju saņemt aizdevumu mājokļa iegādei vai uzņēmuma attīstībai, kā arī investīcijām.

"SEB banka" šogad un tuvākajos gados ieguldīs trīs miljonus eiro bankomātu tīkla modernizēšanā. Banka veic arī vērienīgus IT platformas modernizācijas darbus un jau šogad plāno klientiem piedāvāt jaunu internetbanku. Savukārt filiālēs mazāk laika tiks veltīts tehniskām lietām, ko klienti labprātāk dara paši, izmantojot bankomātus un internetbanku, bet aizvien vairāk laika tiks veltīts, lai iedziļinātos klientu vajadzībās un sniegtu tiem pievienoto vērtību.

Kopš 2016.gada janvāra "SEB bankas" Klientu centrs strādā bez brīvdienām visu diennakti. Visbiežāk klienti sazinās ar Klientu centru, lai saņemtu palīdzību saistībā ar nozaudētām maksājumu kartēm, atjaunotu pieeju savam internetbankas kontam vai arī saņemtu konsultācijas par pārskaitījumiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)