Pētījums: Darba laikā biežāk apmeklētais sociālais tīkls ir "Twitter"

Darba laikā, no plkst.9 līdz plkst.17, visbiežāk apmeklētais sociālais tīkls ir "Twitter.com", liecina mediju aģentūras "Creative Media Services" veikts pētījums.
Kā rāda pētījuma rezultāti, darba laikā "Twitter.com" apmeklē 43% respondentu, kam ar 40% seko "Instagram.com", bet trešais darba laikā biežāk apmeklētais sociālais tīkls ir "Facebook.com", ko apmeklē 36% respondentu.
Tikmēr "Odnoklassniki.ru" un "Draugiem.lv" darba laikā apmeklē 31% aptaujāto, bet "Vkontakte.ru" un "YouTube.com" darba laikā mēdz apmeklēt 30% respondentu.
Kamēr visi sociālie tīkli pārsvarā tiek apmeklēti vakarā līdz plkst.22 un to apmeklētāju skaits ir līdzīgs, no rītiem visapmeklētākais tīkls ir "Draugiem.lv", bet naktīs visaktīvākie ir "Vkontakte.ru" lietotāji.
Mediju aģentūras "Creative Media Services" pētījumā apkopoti dati par nozīmīgākajiem sociālajiem medijiem Latvijas interneta lietotāju vidū, vērtēta to popularitāte dažādās sociāli demogrāfiskajās grupās, veikta korporatīvo lapu sekotāju attieksmes analīze un vērtēta zīmolu komunikācijā izmantotā satura atdeve. Tā sagatavošanā izmantoti pētījumu kompānijas TNS jaunāko pētījumu dati, 1034 interneta lietotāju aptaujas rezultāti un deviņu zīmolu sociālo mediju profilu kvalitatīvā pētījuma analīzes dati. Pētījums tiek veikts reizi gadā.
SIA "Creative Media Services" pērn apgrozīja 10,7 miljonus eiro, bet nopelnīja 126 427 eiro. 80% uzņēmuma kapitāldaļu pieder Ievai Landorfai, bet 20% - Rimantam Liepiņam.