"Lido" pop-up bistro Jūrmalā noslēdz sezonu ar vairāk nekā 30% apgrozījuma pieaugumu

"Mums ir liela pieredze izbraukuma tirdzniecībā un spējam nodrošināt "Lido" kvalitāti arī ārpus mūsu bistro sienām, tomēr atvērt vasaras pop-up jeb mirkļkafejnīcas terasi ir bijis liels izaicinājums. Priecājamies, ka šogad "Lido" vasaras terase Jūrmalā ir strādājusi ar vēl labākiem rezultātiem kā pērn, pārsniedzot prognozēto 30% apgrozījuma pieaugumu. Nākamgad nopietni domāsim par izbraukuma tirdzniecības attīstīšanu, iespējams atvērsim vēl kādas pop-up tirdzniecības vietas," analizējot nākamā gada iespējamos uzņēmuma attīstības virzienus, norāda Rita Auziņa, AS "Lido" valdes priekšsēdētāja.
Vasaras terasi Jūrmalā ik dienu apmeklējuši no vairākiem simtiem cilvēku darba dienās līdz vairākiem tūkstošiem cilvēku brīvdienās. Lielākā apmeklētāju plūsma bijusi vērojama jūlijā un augustā. Klientu lokā bijuši gan vietējie iedzīvotāji, gan Jūrmalas viesi. Liela daļa apmeklētāju bijuši tūristi no dažādām pasaules valstīm, kas novērtējuši ne tikai nacionālos ēdienus, bet arī dzīvo mūziku sestdienu vakaros. Pieprasītākie produkti bijuši kartupeļi, sautēti dārzeņi, vistas un cūkgaļas šašliks, kā arī aukstā zupa un soļanka.
Šogad "Lido" ar labiem rezultātiem strādājis arī izbraukuma tirdzniecības jomā, ēdinot vairākus tūkstošus cilvēku vairāk nekā 30 dažādos pasākumos.