"Ekspress Grupp": Lielās interneta kompānijas cenšas pārņemt Baltijas tirgu visu bez atlikuma

Pēc viņa teiktā, to ļoti skaidri parāda sociālo tīklu tendences. Konkrēti, lietotāju aprindās populārāko savā valstī dzimušo sociālo tīklu Eiropā izdevies noturēt tikai Latvijai ar "Draugiem.lv", bet arī te situācija ir uz radikālu pārmaiņu sliekšņa. Visur citur vietējos tīklus pārspējis "Facebook" - tā noticis arī Lietuvā ar "One.lt".
Kā norādījis igauņu žurnālists, kas ilgus gadus darbojas mediju tirgū, par lielu izaicinājumu Baltijas valstu uzņēmumiem var uzskatīt to, ka interneta giganti nedalās informācijā par saviem ieņēmumiem Baltijas tirgū, un tas liedz izvērtēt šo kompāniju svaru reklāmas jomā. Turklāt nauda aizceļo uz valstīm, kur reģistrētas šīs lielās kompānijas, un tas ietekmē Baltijas valstu nodokļu ieņēmumus.
"Viņi aprij tirgu un ir tik spēcīgi, ka veido savus enerģijas avotus, ievelk savus kabeļus. Viņi tik labi pārzina statistikas un datu analīzes spēku, ka spēj tirgu paņemt pilnībā, bez atlikuma," sacījis Luiks.