Centru "Līgatne" plāno glābt, paaugstinot pakalpojumu kvalitāti

"Pirmajos divos mēnešos esam pilnībā apzinājuši uzņēmuma stiprās un vājās puses. Līgatne ir labi atpazīstams un iemīļots zīmols, tas ir labs resurss uzņēmuma attīstībai ilgtermiņā. 2014.gadā ir palielinājies klientu apjoms, tomēr tas pagaidām nav ļāvis būtiski palielināt centra ieņēmumus. Esošais biznesa modelis neļauj centram pilnvērtīgi augt," saka Meļķis.
Viens no galvenajiem izaicinājumiem ir centra pārveide par mūsdienīgu rehabilitācijas iestādi gan pakalpojumu satura ziņā, gan vizuāli. "Neapšaubāmi, TAP lielākais pārbaudījums būs šī gada rudens un ziema, apkures sezonas laikā, kad būtiski palielināsies maksājumi par apkuri, kā arī brīdis, kad kreditoriem būs jāsāk atmaksāt nozīmīgas naudas summas. Risinājumi ir jāmeklē kopīgiem spēkiem līdz apkures sezonas sākumam, mēģinot celt centra energoefektivitāti, kā arī risinot jautājumu par apkures rēķinu apmaksas kārtību un veidiem. Iespējams, uzsākot arī pārrunas ar kreditoriem par parādu samaksas termiņu pagarināšanu," norāda Meļķis.
Rehabilitācijas centra Līgatne TAP pasākumu plāns ietver ieņēmumu palielināšanas un izdevumu samazināšanas aktivitātes. Cita starpā, notiek pārrunas ar vairākiem potenciālajiem klientiem, tiek plānots aktivizēt centra mārketingu, popularizējot esošos un jaunus rehabilitācijas un tūrisma produktus, pārskatīt cenu politiku un veikt infrastruktūras uzlabojumus.
"Uzņēmums var tikt veiksmīgi restrukturizēts un TAP rezultātā var atjaunot centra maksātspēju, saglabājot un, iespējams, pat palielinot darba vietu skaitu uzņēmumā, kas ir viens no lielākajiem darba devējiem novadā," saka Meļķis.