Banner 980x90

Biznesa komunikācijas sistēmas optimizācija ar "OpenTouch"

Mūsdienās, kad uzņēmumu filiāles atrodas dažādās valstīs un pat citos kontinentos, darbinieki kļūst mobili, strādā arī ārpus biroja vai uzņēmumiem svarīgi risinājumi tiek pieņemti komandās, kad dalībnieki neatrodas vienā telpā, rodas vajadzība pēc efektīvas telefonijas sistēmas, lai svarīgākie jaunumi maksimāli īsākā laikā nonāktu pie uzņēmuma darbiniekiem, neatkarīgi no viņu atrašanās vietas un laika zonas. Sakārtota iekšējā biznesa komunikācija aizvedīs pie jauniem panākumiem biznesā.

Komunikāciju tehnoloģiju attīstība saziņas un darba iespējas ir atvieglojusi, padarījusi nepiesaistītu diennaktij un konkrētai darba vietai. Lai gan instrumenti ir labi, taču sakaru kvalitāte ir atšķirīga, un arī lielais informācijas pārbagātība traucē efektīvai biznesa telefonijai. Bet telefonijas tīklu optimizācija ir svarīga investīcija biznesa tālākā attīstībā. Tāpēc "Alcatel-Lucent" izstrādātā aplikācija "OpenTouch" nodrošinās šādas iespējas:

Ērti izmanto visas komunikācijas tehnoloģijas
"OpenTouch" sistēmas ietvaros būs iespējams izmantot komunikācijas rīkus – "Skype", analogo telefonu, planšetdatoru, mobilo tālruni vai personālo datoru. Katram darbiniekam atkarībā no veicamajiem uzdevumiem ar "OpenTouch" būs iespējams nodrošināt optimālo rīku kopumu, piemēram, izvēlēties tikai analogo telefonu vai tomēr arī datora un viedtālruņa aplikāciju. Sistēma nodrošina ērtu pārslēgšanos no vienas ierīces uz otru. Tā, atrodoties ceļā, komunikācijas sistēmai ērti varēs pieslēgties, piemēram, ar planšetes palīdzību. Viena uzņēmuma ietvaros "OpenTouch" varēs lietot līdz pat 3000 darbiniekiem.

Vadi drošas un efektīvas konferences
Ja uzņēmuma komanda, partneri vai klients neatrodas vienā telpā, "OpenTouch" aplikācijas ietvaros būs iespējams noorganizēt augstas kvalitātes multimediju konferences un konferenču zvanus. Multimediju kanāli būs noderīgi arī uzņēmuma iekšējai ikdienas komunikācijai, saziņu veidojot, piemēram, ar sociālo mediju tīklu vai video ziņu starpniecību.


Veido kontaktu centru
Mūsdienās atbildes esam pieraduši saņemt bez liekas piepūles – tagad un tūlīt. Tāpēc klientam operatīvi sniegta atbilde uzņēmumam dod iespēju divkāršot darījumu skaitu. Šim nolūkam aplikācijā "OpenTouch" ir izveidota kontaktu centra platforma. Tā uzrādīs datus par uzņēmuma aktuālo ienākošo un izejošo komunikāciju – zvaniem un e-pasta saraksti. Šādi klienta konsultēšanai būs iespējams pieslēgt kompetentāko speciālistu. Aplikācijas vienotā komunikācijas sistēma palīdzēs arī katra darbinieka iekšējās komunikācijas organizēšanai. Tā parādīs ienākošos un izejošos zvanus, e-pastus, ļaus uzlikt konkrētu laika intervālu atbildēm, šādi esot vienmēr labi informētam.

Aplikāciju Starptautisko sakaru uzņēmuma "Alcatel-Lucent" izstrādāto aplikāciju "OpenTouch" būs iespējams integrēt jebkura uzņēmuma IT sistēmā vai uzstādīt nomātā datu centrā. Tā darbosies arī kopā ar jau ieviestiem IT risinājumiem, piemēram, "Microsoft Lync" aplikācijām. "Adventus Solutions" uzstāda dažādus "OpenTouch" komplektus, atkarībā no uzņēmuma specifikas un vēlmēm.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)