Banner 980x90

ASV slavē filmu "Modris"

Publicitātes foto
Publicitātes foto

Ar filmas "Modris" pēdējo seansu Losandželosā, 14.decembrī, noslēdzās tās atpazīstamības veicināšanas kampaņa ASV, kā arī šī gada ASV Kinoakadēmijas filmu vērtēšanas maratons, kura mērķis – atlasīt tās 2015.gada filmas, kuras tiks nominētas vienai no pasaulē nozīmīgākajām kinematogrāfijas balvām - Oskars. Pēcfilmas komentāros tika slavēta gan filmas reālistiska noskaņa, gan tematikas aktualitāte. 

Ka pilsētas informācijas portalu tīklu Pilseta24.lv informēja filmas autori, kampaņas mērķis bija iepazīstināt ASV sabiedrību, medijus un Kinoakadēmijas žūrijas locekļus ar Latvijas filmu "Modris", nodrošinot tās atpazīstamību un popularitāti, kas nav mazsvarīgi cīņā par nomināciju Oskara balvai.

Pirmais iepazīšanās seanss notika 3.novembrī Eiropas filmu promocijas pasākumu ietvaros. Kopumā pusotra mēnešus ilgās kampaņas laikā filma Losandželosā tika izrādīta septiņos seansos. Filmas seansi bija labi apmeklēti un trijos no tiem piedalījās arī filmas režisors Juris Kursietis, kurš pēc seansiem atbildēja uz skatītāju un žurnālistu jautājumiem, kā arī piedalījās kinoakadēmijas biedriem veltītajā filmas pēcseansa pieņemšanā.

Juris Kursietis, filmas "Modris" režisors: "Galvenais, ko no šīs pieredzes ņemu līdzi, ir bieži sastaptais komentārs, ka savu Modri dzīves laikā saticis gandrīz katrs no kinoakadēmijas biedriem. Filma aizkustināja ne vienu vien skatītāju un Kristers Pikša izpelnījās uzslavas par savu tēlojumu." 

Tematika, pēc idejas, jau nav nekas jauns. To franču režisori savā kino pētīja jau 60. gados. Taču tēma būs aktuāla vienmēr, jo katru dienu kāds kļūst par pusaudzi" uzsver režisors.

Piecus no septiņiem filmas seansiem ASV rīkoja tās producenti studija Red Dot Media, piesaistot finansējumu no Rīgas Domes, Kultūras ministrijas, Nacionālā kino centra un bankas Citadele. ASV kampaņas izstrādei un realizēšanai tika piesaistīta arī Losandželosas sabiedrisko attiecību aģentūru Kean&Kolar. Ar filmas producentu gādību tikai izvērta arī plaša reklāmas kampaņa tādos ASV kino industrijas medijos kā Variety, The Hollywood Reported un Deadline, laikrakstā LA Times, kā arī vairākos interneta medijos. Līdz janvārim tiks apkopoti Kinoakadēmijas žūrijas locekļu vērtējumi un paziņotas deviņas filmas, kuras cīnīsies par piecām Oskara nominācijām. Savukārt šīs piecas filmas plašākai publikai izziņos februāra vidū.

Par nomināciju kategorijā "Labākā ārzemju filma", līdz ar mūsu pašu režisora Jura Kursieša filmu "Modris", cīnās vēl 79 filmas no dažādām pasaules valstīm.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)