Banner 980x90

Vairāk kā 2400 cilvēku iesaistās "Performance Challenge" izaicinājumā 

Uzsākot jaunu gadu, jau vairāk kā 2400 cilvēku iesaistījušies divu mēnešu izaicinājumā "Performance Challenge" par veselīga un aktīva dzīvesveida uzsākšanu, ievērojot noteiktus sportisko aktivitāšu un veselīga uztura plānus, pilsētas informācijas portālu Cesis24.lv informē AS "Cēsu alus" Sabiedrisko attiecību vadītāja Agita Baltbārde.

2016.gada janvārī uzsākta Latvijā vēl nebijusi, bet pasaulē ļoti populāra, veselīga dzīvesveida veicinoša kampaņa "Performance Challenge". Pirmajās nedēļās izaicinājumam pieteikušos dalībnieku skaits ir ievērojams – 2400 cilvēki ir gatavi sākt jaunu un veselīgu dzīvesveidu, publiski atskaitoties par progresu un rezultātiem. Kampaņas mērķis ir atbalstīt un palīdzēt cilvēkiem dzīvot aktīvi un veselīgi, kā arī palīdzēt izprast, kādu ieguldījumu veselīga dzīvesveida ievērošanā sniedz sabalansēta ēdienkarte, kā neatņemam sastāvdaļa ir ar proteīnu bagātināti produkti.

Kampaņas mehānisms paredz, ka personas, kas vēlas sasniegt sava ķermeņa fiziskās formas uzlabošanos – svara samazināšanu vai muskuļu masas pieaugumu – reģistrējas kampaņas interneta vietnē www.challenge.lv Regulāri ievērojot kampaņā iesaistīto treneru un uztura speciālistu padomus, diētas un sporta aktivitāšu plānu katrai dienai 60 dienu periodā, kampaņas dalībnieki seko līdzi un sociālajos kontos atskaitās par sasniegumiem. Kampaņas noslēgumā visievērojamākos rezultātus sasniegušie dalībnieki piedalīsies fināla pasākumā sporta klubā, kur klātienē tiks noskaidrots uzvarētājs, kas saņems 1000 eiro lielu naudas balvu.

Kampaņā kopš 1.janvāra reģistrējušies 2400 dalībnieki, kopumā kampaņas interneta lapā publicētos veselīga dzīvesveida padomus izlasot 15 000 reizes. Savukārt kampaņas "Facebook" lapā uzrunāti vairāk kā 300 000 cilvēku, kas ir puse no sociālā tīkla Facebook Latvijas lietotājiem. Lielo atsaucību dalībai kampaņā var skaidrot ne tikai ar gada sākumu, kad daudzi apņemas ievērot sportisku dzīvesveidu, bet arī ar kopējām sabiedrības dzīvesstila tendencēm, kad veselīgs un fiziski aktīvs dzīvesveids kļūst pa neatņemamu mūsu ikdienas sastāvdaļu.

Kampaņai var pieteikties līdz 1.februārim, reģistrējot dalību www.challenge.lv

Kampaņa ir dzīvesstila dzērienu kategorijas vadošā zīmola "Protein Performance" iniciatīva. "Protein Performance" ir proteīnu dzēriens, kas darbojas kā jaunās paaudzes uzkoda un var tikt lietots kā pilnvērtīgas ēdienreizes sastāvdaļa ikdienas olbaltumvielu jeb proteīnu devas uzņemšanai. Tas kalpo arī kā lielisks atbalsts treniņiem, atjaunojot spēka rezerves un veicinot muskuļu masas pieaugumu. "Protein Performance" ir funkcionāls dzēriens, kā pamatsastāvā ir augstas kvalitātes dabīgs piens ar samazinātu laktozes saturu un ar D vitamīnu, dzēriens nesatur glutēnu. Šobrīd dzēriens pieejams ar divām garšām – banānu & šokolādes un zemeņu, pildīts ērtā 0,33l tetrapakas iepakojumā. 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)