Visas ziņas

  • Pagatavojiet savu sapņu spilventiņu saldam un netraucētam miegam

    Pixabay

    Bezmiegs vai vienkārši kaitinošas un uzmācīgas domas naktī var pamatīgi iespaidot jūsu garastāvokli, taču pastāv vienkāršs veids, kā ar dabīgiem līdzekļiem ar aromterapijas palīdzību dabūt savu miega lāci uz ķepām. Pagatavojiet savām rokām miega spilventiņu saldam un relaksējošam nakts mieram.

  • Veselīgs našķis – augļu ādiņas

    Pixabay

    Ja esat jaunu našķu recepšu meklējumos, viena no veselīgām un gardām idejām ir augļu ādiņas. 

  • Maz zināmi fakti par melatonīnu

    Pixabay

    Melatonīns ir brīnumhormons, kura dinamiskie efekti uz veselību netiek novērtēti. Šis hormons var ietekmēt visus procesus cilvēka ķermenī, sākot no aizmigšanas un pamošanās cikla līdz pat reprodukcijas spējām, svaru, garastāvokli. Tas palīdz cīņā pret novecošanos, kā arī šī viela var aizkavēt audzēja rašanos.

  • Septiņas vienkāršas receptes kā saglabāt ēdamus ziedus

    Pixabay

    Daudzus ziedus, piemēram, pienenes, rožlapiņas un citus var droši lietot uzturā, bet, zinot, ka ziedēšanas laiks ir ierobežots, skaistos gardumus var saglabāt arī vēlākam laikam. Turpinājumā piedāvājam septiņus vienkāršus veidus kā saglabāt ēdamos ziedus.

  • Refleksoloģija – alternatīvā medicīna bez palīglīdzekļiem

    Pixabay

    Ārpus ierastajām ārstniecības metodēm, kā, piemēram, zālēm un ārstniecības augiem pastāv arī citas ārstniecības metodes. Senās civilizācijas kā arī daļa pētnieku ir pārliecināti, ka cilvēks pats sevi var izārstēt. 

  • Cik precīzas ir sportam domātās aplikācijas? (+Infografika)

    Pixabay

    Sociālajos tīklos bieži var redzēt, kā draugi dalās savos sasniegumos skriešanā, riteņbraukšanā un citos sporta veidos. Caur Endomondo, Runtastic un cita veida aplikācijām iespējams izsekot noieto kilometru skaitam, zaudētajām kalorijām un citiem rādītājiem un pat saņemt draugu uzslavas, aplausus sportošanas laikā, bet cik precīzas ir šāda veida aplikācijas?

  • Veselīgs un gards priežu čiekuru ievārījums

    Foto: Pixabay

    Ievārījumiem pastāv neskaitāmas variācijas, jāļaujas tikai izdomai. Šo ziemas gardumu iespējams pagatavot pat no jaunajiem, zaļajiem priežu čiekuriem.

  • Ārstniecības metode: Meža vannas

    Foto: Pixabay

    Pastaiga pa mūsu platuma grādos bieži sastopamajiem mežiem var būt kas vairāk par brīvā laika aizpildīšanu un dabas velšu vākšanu. Meža pastaigas atpūtai kā brīvā laika nodarbe tiek sauktas arī par meža vannām.

  • Infografika: Ieteikumi stresa pārvarēšanai pirms eksāmeniem

    Foto: Pixabay

    Tā kā ir jau sācies eksāmenu periods skolēniem, kas īpaši svarīgs ir 9. un 12.klašu  audzēkņiem, stresa līmeņa kāpšana ir ierasta parādība. Pastāv daži vienkārši un efektīvi ieteikumi stresa pārvarēšanai, kas palīdz psiholoģiski vieglāk tikt galā ar gaidāmajiem pārbaudījumiem, ne tikai skolēniem, bet arī studentiem. 

  • Kafija no piemājas dārza

    Foto: Pixabay

    Domājot par vasaras sezonu, kā latviešiem pierasts, rodas vēlēšanās izmēģināt ko jaunu un dabīgu. Arī parastajai kafijai var atrast alternatīvu savā piemājas dārziņā – pienenes, pareizāk sakot to saknes, kas var būt lielisks rīta enerģijas degvielas aizvietotājs. Pieneņu kafija satur vairākas vērtīgas uzturvielas to skaitā B vitamīna kompleksu, A, C, D vitamīnus, kā arī cinku, kāliju, dzelzi. Auga saknes var būt laba kafijas alternatīva cilvēkiem, kuriem nav ieteicama kafija, piemēram paaugstināta asinsspiediena dēļ, ko izraisa lielais kofeīna daudzums. Pirms lietošanas noteikti jākonsultējas ar ārstu un jāatceras par apdomīgu pieneņu sakņu lietošanu.